Dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van erikenangelique - WaarBenJij.nu Dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van erikenangelique - WaarBenJij.nu

Dubai

Door: Erik

26 November 2014 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Hier is ie dan ons eerste echte verslag, wel een korte want Dubai zit er al weer op en we moeten vroeg op voor onze volgende vlucht naar Cairns met tussenstop van 2.5 uur in Sydney. In totaal zullen we vanaf vertrek Dubai airport tot landing op Cairns airport 19 uur onderweg zijn. Met Emirates, wat ons op de vlucht AMS - DXB heel erg goed bevallen is, vliegtuig half vol dus lekker de ruimte en zeer goed eten. De airbus A380-800 wat een vliegtuig is dat zeg.......!!!!! GEWELDIG.
Dubai ja wat moeten we daar nu over zeggen, moeilijk moeilijk. Veel luxe maar echt overal wordt er gebouwd maar dan ook echt overal. In 2020 is het Dubai expo daarom wordt er veel gebouwd. We hebben uiteraard de toeristische atracties gezien, Dubai Mall, Dubai aquarium, Burj Khalifa etc. Foto's zal ik als we in Cairns zijn er bij zetten. @wim.... Erikkie eigenwijs hey en full picture (veel mb's) foto's kunnen niet zo op deze site :-):-):-) was ik effe vergeten!!!!

Tot de volgend keer

• 26 November 2014 - 19:54

M Kramer:

Dubai was wel een ervaring rijker voor jullie want het is wel apart wat jullie gezien hebben.
    Probeer nog een beetje te slapen onderweg want nu moet je toch wel een lage tijd in het vliegtuig
    zitten maar dan gaan jullie toch echt een mooie tijd tegemoet. Geniet er van en maak deze reis
    de reis uit jullie dromen. Zodat jullie dromen uit komen.
    Heel veel liefs mama

• 27 November 2014 - 12:30

Wim Van Veldhoven:

Globetrotters,
    Fijn om te horen dat het goed gaat met het reizen. Ik ben ook razendnieuwsgierig naar plaatjes van dat futuristische vliegtuig van jullie.
    Jammer dat je door de foute dingen aan mijn naam moet denken...haha. (I told You). Plaatjes van Dubai krijgen we nog te zien, zoals je al beloofde
    Nu, op naar Australië, alhoewel, als je dit leest zijn jullie er al. Eerst even lekker bijkomen, en dan veel meemaken, dat je ons lekker kan laten zien op deze site.
    "Keep up the good work" en "no worries", zoals ze straks steeds tegen jullie gaan zeggen in Down Under.
    groeten , Wim

• 01 December 2014 - 02:06

How are you mate, i'm fine thank you and you? Zo begint elk gesprek hier, VRIENDELIJKHEID ten top, wat een verademing in vergelijking met Nederland.

• 02 December 2014 - 01:09

N:

Leuk om te lezen allemaal!