Hotels - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van erikenangelique - WaarBenJij.nu Hotels - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van erikenangelique - WaarBenJij.nu

Hotels

Door: Erik

Blijf op de hoogte en volg

10 November 2014 | Nederland, Almere Stad

De reisdata zijn toegevoegd en de volgende hotels zijn geboekt:

Dubai : http://landmarkhotels.net/granddeira/

Cairns : http://www.acaciacourt.com/

Adelaide : https://www.google.nl/maps/place/209+Range+Rd+West,+Willunga+South+SA+5172,+Australi%C3%AB/@-35.3021395,138.5605733,163m/data=!3m1!1e3!4m2!3m1!1s0x6ab13a79a27cbe2f:0xdd6c4a5800fbdef

;-)

  • 12 November 2014 - 20:42

    Wim Van Veldhoven:

    Nou Erik (en natuurlijk ook Angelique). Eindelijk een schrijfseltje van mij.

    Inmiddels word ik door Erik bijna dagelijks op de hoogte gehouden van de voorbereidingen van de Australiëreis.
    Ik ben heel benieuwd hoe het jullie zal vergaan. Een paar jaar geleden hebben we ook een vergelijkbare reis naar Australie gemaakt. Die duurde ongeveer net zo lang als jullie nu van plan zijn, dus ik ben een beetje bekend met wat jullie gaan meemaken.
    Voor ons werd de reis een onvergetelijke. Ik vind het echt geweldig dat je de moeite gaat nemen om via deze site een reisverslag (en ik hoop met veel mooie foto's) gaat bijhouden. Ook wij hebben dat gedaan en kijken er nog steeds, en velen met mij ondervond ik onlangs, met veel plezier naar terug.

    Ik ga jullie met veel plezier volgen en hoop dat jullie een fijne, probleemloze en vooral positief onvergetelijke reis gaan maken.

    Groet,
    Wim

  • 18 November 2014 - 12:54

    Ran:

    veel p[lezier

  • 18 November 2014 - 13:13

    Joke:

    Hallo Eric en Angelique,

    Wat gaan jullie een onvergetelijke mooie reis maken. Stiekem ben ik best wel een beetje jaloers. Fijn dat ik via deze site een klein beetje met jullie mee kan reizen.

    Geniet maak veel mooie herinngeren en foto's in het land van de Aussies.

    Groetjes Joke

  • 21 November 2014 - 12:54

    Cees Benschop:

    Erik en Angelique,

    Uit de verhalen die ik al heb gehoord, weet ik bijna wel zeker dat de reis die jullie gaan maken een onvergetelijke herinnering bij jullie zal achterlaten.
    Een aantal jaren geleden hebben wij ook een soortgelijke reis gemaakt naar Australië en het was werkelijk fantastisch. Ik hoop dat jullie er van zullen gaan genieten.
    Ik wil jullie nog wel voor één ding waarschuwen .... Pas op voor de verslaving, want dit land is echt verslavend. Wij zijn ook zeker van plan er nog een keer naar toe te gaan.

    Ik wens jullie een hele goede reis en geniet van deze fantastische vakantie.
    Ik zal jullie dan ook zeker volgen via deze site.

    Groetjes,
    Cees

  • 24 November 2014 - 08:39

    Ilona:

    Vandaag is het dan eindelijk zover!! Voor mij nog even wennen, maar super tof dat jullie een rondreis gaan maken voor een hele lange tijd.

    Een hele goede reis en heel veel plezier! Ik zal jullie missen! !

    Liefs ilona

  • 24 November 2014 - 09:30

    Erik:

    Ja komt nu echt heel dichtbij, alles is klaar. Wel afgelopen nacht slecht geslapen. Vliegen is niet mijn ding eigenlijk, maar ja doorbijten en anders kom je nooit ergens. Zeg maar zo gaat weer een overwinning worden.

    Gaan jullie ook erg missen ilona. En mijn grote vriendje ook zeker......

  • 24 November 2014 - 15:37

    Ray:

    Ik wens jullie een goede vlucht en een waanzinnige tijd in een waanzinnig mooi en veelzijdig land! Geniet ervan.

    Jammer alleen Erik dat je net bent vertrokken terwijl je het vaantje weer eens had moeten hebben :)
    Ik zal hem voor je bewaren de komende weken en het NIET kunnen wisselen is misschien wel eens een goede tactiek voor je.

    Ray

  • 26 November 2014 - 18:43

    Erik:

    Beste iedereen,

    Bedankt voor de lieve reacties via deze site, facebook, whatsapp etc. Doet ons goed, we merken dat het toch best een spannend avontuur is voor ons (verzorgd, 5 sterren all inclusive gewend :-)) maar we zijn lekker samen en geeft veel voldoening.

    Gr.
    Erik en Angelique

  • 27 November 2014 - 00:52

    M Kramer:

    Ik ben zo blij dat jullie deze reis gaan maken aangezien jullie er al jaren over gehad hebben en dat deze droom nu echt gaat gebeuren is geweldig. Jullie gaan naar de plaats waar ik gewoond hebt en gaan naar familie die jullie heel graag zien en daar de kerst vieren. Het gaat allemaal echt fantastisch worden voor
    jullie Ik kijk uit naar de mooie foto's die jullie gaan maken in Australië. Geniet er maar van. Wij zullen jullie
    missen maar zijn heel erg blij voor jullie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Almere Stad

Actief sinds 26 Okt. 2014
Verslag gelezen: 348
Totaal aantal bezoekers 5409

Voorgaande reizen:

24 November 2014 - 30 November -0001

Australie 2014 - 2015

Landen bezocht: