6 dagen werken....!!!!!!! - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van erikenangelique - WaarBenJij.nu 6 dagen werken....!!!!!!! - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van erikenangelique - WaarBenJij.nu

6 dagen werken....!!!!!!!

Door: Erik

09 November 2014 | Nederland, Almere Stad

Nog 6 dagen werken........

Nu is bijna alles geregeld alleen moet de bevestiging van het hotel in Dubai nog binnen komen.
Internationale rijbewijzen gehaald, nog wat boodschapjes en de stoelen in de A380-800 hebben we ook gereserveerd.

Een mooi pension voor Missy gevonden, wel een beetje uit de buurt maar ook Missy moet het goed hebben als wij weg zijn. En bij marjoleinskattenpension hebben we een goed gevoel en zal Missy zeker goed verzorgd en verwend worden. Wil je Missy ook in de gaten wil houden tijdens onze reis dat kan......

• 09 November 2014 - 19:38

Ilona:

Wauw nog maar 5 dagen jeetje het is nu echt bijna zover!

• 10 November 2014 - 08:36

Natalie:

Yeah! Houd ons maar goed op de hoogte :)